Hey, all! Osaa ei ole tulossa tällä viikolla. Hoen tuota koko ajan, sillä en halua, että tulette vielä tällä viikolla tänne osan toivossa. Tarina on nyt ensisijaisesti suunniteltu 12 osaiseksi, mutta sehän on vasta ensisijaista :) Ja vain yksi osahan on vasta ilmestynyt, että ei nyt vielä hätäillä loppumisesta. Tuo luku 12 ei siis ole todellakaan varmaa!

Lomakirjat- ovat extrasarja, jotka ovat tehty Matkoilla-lisärin innoittamana. Lomakirjat kertovat siis Christyn matkoista Matkoilla-lisärin valmislomakohteisiin. Näitä ilmestyy aina välillä osien välissä. Koska Matkoilla-lisäosa ei muuten ilmenny tarinasta, siksi tein tämän sarjan. Sarja on siis kolmiosainen ja lomakohteitahan olivat: Kolmijärvi, Twiikkii-saari ja Takemizu, vai mikä nyt onkaan. Toivottavasti tämä sarja tarjoaa kaikille lukunautintoa ja yritän tarjota kaikille teille mahdollisuuden tutustua Matkoilla-lisäriin, mikäli ette omista tätä lisäosaa. Radosimsin arvostelussa Matkoilla oli saanut arvostelussa numeron 5. Jokaisen Lomakirjat- sarjan alussa on alkutarina ja sitten päästään vasta matkoille.

Osa valmistui kuunnellessa: Avril Lavigne- Girlfriend, Elastinen- Ovet paukkuu, Rihanna- Don't Stop the Music, Ari Koivunen- Angels Are Calling, Jenni Vartiainen- Ihmisten edessä, Anna Abreu- Iwory Tower,

No, os... Extraan :) Kertojana tällä kertaa Christy. Jossain kuvissa näkyy ruudut, koska en ole vielä oppinut ottamaan kaikkia kuvia ilman osto-tai rakennustilaa :)

ALKUKERTOMUS:
Tälläiseen taloon minä muutin! Lewis, poikaystäväni asuu tuolla :) Toisaalta tämä talo on todella ihana! Yläkertaa ympäröi aita ja sen sisällä pieni parveke.
Minä ja Lewis. Tämän talon asukkaat. Romanttinen kuva eikös? Kaverit aina naureskelee sille miten erilaisii ollaan. Siis toine on tumma ja toinen vaalee.
Yhtenä päivänä olin vain siivoilemassa saunan suihkua, kun Lewis tuli ja kysyi, haluaisinko mennä hänen kanssaan kihloihin. Oikeastaan minulla on jo kiire naimisiin, sillä haluan eroon nykyisestä sukunimestä. Kun en saanu ees pitää vanhaa! Isäpuolen sukunimihän mulla on.. Eli Roberts. Ai että vihaan sitä!
Lewis soitteli outoja puheluja melkeimpä joka päivä. Aloin jo ihmettelemään, että kuka saattaisi olla puhelimen toisessa päässä, tietysti mieleen tuli naisiakin, mut jos se pettää mua, miks se ois menny mun kaa kihloihin!?
Eräänä päivänä me sitten järjestettiin häät. Tuossa näkyy vieraita, Honey, Julia, Will, Trisha, Margareth, ennustaja-Maire, joka ei liity meihin mitenkää. Lisäks tuoll oli Teri ja Justin. Kaaso ja Bestman :)
Ennen häitä otettu kuva minusta. Mulla on sitte pinkkii luomivärii ja huulikiiltoo..
(Anteeks timantti, ku noi asuu kahestaa ni oli vaikee piilottaa se, enkä muistanu koodii)
Lupasin aluksi Lewisin kanssa olla yhdessä ikuisesti.
Sen jälkeen vaihdoimme sormuksia.
Sen jälkeen laitoimme kädet päällekkäin lupauksen sinetöimiseksi ja suutelimme avioparina. Vieraat taputtivat innoissaan. 1108182.jpg
The Kiss <3
Onnittelimme toisiamme nopeasti lupausten ja itse häiden jälkeen. Hyvinhän kaikki meni.
Pian kaikki olivat siirtyneet tarjoamis puolelle. Aluksi otimme shampanjaa, ja nostimme maljat kummallekkin puolisoista. Vieraista muutamat pitivät maljapuheen, ja kun vieraat kilistivät lasejaan...
...Oli meidän pakko suudella taas kerran. No, kummallekkin se kävi hyvin.
Seuraavaksi oli kakun vuoro. Lew leikkasi sen ja antoi mullekkin palasen. Tällä kertaa siististi.

Hääkuvia otettiin 2 ja tässä niistä pienet vedokset.
Teri ja Justin lähtivät nopeasti, sillä heillä oli vielä toiset juhlat tämän jälkeen.
Häiden jälkeen puhelujen syy selvisi, lähdimme häämatkalle Twiikkiin.
Ekana päivänä mä halusin ottaa hotellilla aurinkoa.
Sitten vielä käytiin uimarannalla uimass.
Käytiin vielä nopeasti helikopteriretkellä. Tienattiin kivasti yks taitopiste retken jälkeen :)
Toisena päivänä me käytiin raunioilla.
Lewis osottautui pahaksi pojaksi ja lisäsi saippuaa raunioiden keskipisteeseen, altaaseen, jonka raunioiden sisässä eli henki.
Henki tulistui saippuasta ja alkoi veden sijaan päästellä tulisuhkua (?) kiiluvineen silmineen.
Kolmantena päivänä menimme rannalle, jossa oli kuuluisan kuolleen kapteenin merirosvolaiva. Nostimme merirosvolipun salkoon.
Lew pyöritteli ruoria.
Hän kiipesi myös märssykoriin.
Leikimme merirosvoleikkiä ja Lewis halusi olla tietty kapteeni. Mun piti olla "alistettu uhri".
Päätimme, että lomalla pitää olla romantiikkaa. Tämä ilta päättyi just sillä tavalla.1108280.jpg
Rakensimme upean hiekkalinnan.
Hotellille tultuamme romantiikka ei ollut kadonnut mihinkään. Tästä illasta tuli ennenkaikkea romanttinen, sen me päätimme.
Hotellihuoneessa pusuttelu jatkui vielä hetken aikaa..
Kunnes päädyimme vähän rajumpiin puuhiin.
Nukuimme vielä pitkään aamulla.
Seuraavana päivänä menimme mysteerimajaan. Lewis ilmoittautui tehtävään ja mä autoin. Sieltähän se woodoo-nukke lopulta tuli.
Lew halus olla kohtelias ja antaa woodoo-nuken mulle.
Menimme vielä saunaan, kunnes Lew sai hullun idean. Se oli nimeltään vähän niinkun pelehdintä :)
Menin saunan jälkeen hierojalle. Hieronnan jälkeen opettelin sen itsekkin.
Sen jälkeen hotellille tultuani opettelin keikuttamaan lannetta. Kohta Lewkin tuli oppimaan mukaan.
Illalla menin vielä rantakadulle ostamaan kuteita ja tuliaisia kotiin. Samalla näin tulitanssijan ja into heräsi opetella kyseinen tanssi itsekin.
Näinhän siinä kävi. Mutta olin sitkeä ja suihkun jälkeen jatkoin opettelua, kunnes lopulta opin tuon.
Paikallinen kokki valmisti minulle ananasyllärin ja Lewis tilasi jotain lihan tapaista :)
Aamulla tilasimme hotellihuoneeseen aamupalan. (Jos ette oo huomannu, huomatkaa nyt mun rusketus!)
Syödessämme aamupalaa juttelimme tähän asti hyvin menneestä lomasta.
Halusin vielä oppia merirosvolaulun ja menimme rannalle takaisin.
Yritin mennä lankulle, mutta en uskaltanut. Hermot petti.
Viimeisenä iltanamme menimme vielä raunioille nauttimaan olostamme- ja toisistamme.
Illalla hotellilla tilasimme kunnon iltapalaa.
Aamulla kun kirjauduimme ulos hotellista nautimme vielä toisistamme ennen kyydin tuloa. Ja tietysti pidimme silmällä matkalaukkuja.
Pian taksi tuli ja jouduimme lähtemään takaisin kotiin, tylsään arkielämään. Olimme oppineet paljon uusia asioita Twiikistä, matkailusta ja toisistamme, mutta nyt oli pakko lähteä. Taksi vei meidät lentokentälle, mistä selviydyimme hyvin kotiin asti. Lomasta jäi kuitenkin tosi hyvä mieli kummallekkin. Olemme matkailuihmisiä, joten emmeköhän ole kohta jo menossa!

Tää extra oli aika huono, mutta tein tän tosi kiireessä! Korjailen tätä kyll viel. Tän takii jäi läksyt ja kokeisiin luku, mutta kyllä mä aamullakin kerkeen. Kommenttia!